Anyanapló- ÉLETBARÁT inspirációs ötletblog

Go Anyu Go

Az idő sodrásában

2020. január 14. - Itt és most

Ma van az a holnap, amitől tegnap annyira féltél. 

2020_januar_14_2_elena-koycheva-vmcimhuwcac-unsplash.jpgÍgértem ennek a rovatnak a legutolsó posztjában: A lényeg, hogy csináld!, hogy folyamatosan vezetni fogom a BloggerKépzős online naplót, az írás minden szépségeivel és árnyoldalaival együtt. Egyrészt azért, hogy minden érdeklődő betekinthessen a színfalak mögé, másrészt szeretnék további motivációt adni azoknak az írótársaimnak, akik hasonló mindennapi kételyekkel, problémákkal küzdenek mint én, úgy is mondhatnám, hogy akikkel egy csónakban evezünk. :) 

Ez úton is szeretnék köszönetet mondani, minden egyes kommentért, lájkért és megosztásért, ami egy egy bejegyzéshez érkezett, mert nincs ennél motiválóbb üzemanyag egy fárasztó nap után vagy egy nehezen induló, álmos reggelen. :)

Terveim ellenére sajnos nem mondhatnám, hogy ez a rovatom 2019-ben igazán hatékonyan fejlődött, pedig túl vagyunk már a BloggerKépző facebook zárt csoport második 30 napos kihívásán is, amire Ada nagyon klassz témakörökkel készült, és amiből nálam még jónéhány megírása várat magára.

Sajnos messziről sem értem a témalista végére. Az egyik legnagyobb próbatétel ezeknél a 30 napos kihívásoknál az, hogy szembe kell néznem már az elején azzal a ténnyel, hogy a napjaim lefolyását tekintve tudtam, hogy nem fogom tudni tartani a tempót, vagyis nem valószínű, hogy naponta írok majd posztokat. Lehet, hogy ha minden energiámat összeszedném (mint a suliban a vizsgaidőszakokkor), akkor menne, de eddigi tapasztalataim és önismeretem szerint, mindenképpen az egészség és az emberi, családi kapcsolataim rovására. Valamint egyenes út vezetne jelenleg a kiégés felé, amit semmiképpen nem szeretnék, hiszen ez egy vakvágány lenne, mert merőben más ez a cél.

Mégis csábít a kihívás, az alkotási vágy a céltudatosság. És az évek alatt szűnni nem akaró belső kívánság, az egyensúlyt megtalálása a mindennapokban, az alkotó vágy, alkotás szenvedélyének megélése mellett. Próbáltam elengedni a hullámokban rámtörő lelkiismeretfurdalást, hogy nem vagyok elég gyors, és próbáltam arra összpontosítani, hogy ha ihletem támad, akkor próbáljam megszervezni itthon, hogy a lehető leggyorsabb hangot adhassak az inspirációnak. Köszönet ezért a kisfiam apukájának. Így sikerült megírni 3 olyan posztot is, ami kikerült az Index címlapjára: 6+1 kiváló csajos sorozat, Zenére nevelés otthon énekkel és muzsikával és amire legbüszkébb vagyok, mert szinte megiratta magát személyes élmény alapján: Kincskereső kisködmön újragombolva, kortárs módra.

Miután beköszöntött a december, annyi teendő akadt, hogy őszintén szólva attól boldog voltam, hogy a nyilvánosságra hozott posztokat minnőségileg meg tudtam írni.

A 2020as tettvágy listámon mindenképpen szerepel, hogy heti vagy kétheti vagy havi rendszerességgel (ez majd kiforrja magát idővel) írom a naplót egy éven keresztül, aztán majd meglátjuk! ;)

Hajrá Bloggertársak és Go Anyu Go!

Üdvözlettel: Zita von Csákvári

Ha tetszett a poszt, akkor jelezd ezt nekem a tetszik gomb megnyomásával, kövess bártan a blog.hu-n és kommentelj! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása